بلاگ

بهترین برند دیسک و صفحه پراید و تیبا ایرانی خارجی

انواع دیسک و صفحه پراید و تیبا

یکی از مهم‌ترین لوازم مصرفی و البته ضروری در هر خودرو دیسک و صفحه است. حال وقتی بحث خرید دیسک و صفحه پراید و تیبا به میان می‌آید، همیشه بین انتخاب بهترین برندهای موجود در بازار سردرگم می‌شویم. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین برندهای سازنده این قطعات بپردازیم . دیسک و صفحه خودرو پراید و تیبا را برندهای خارجی و ایرانی بسیاری تولید می‌کنند (مانند لوازم یدکی پراید 111 و لوازم یدکی تیبا و … )، اما تنها بعضی از آنها هستند که کیفیت ساخت بالایی دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Valeo
  • Daikin
  • Seko
  • Gold
  • عظام
  • پایا کلاچ

دیسک و صفحه پراید و تیبا والئو

<< مشاهده و خرید لوازم یدکی پراید در اتو پراید : لوازم یدکی پراید >>

 

دیسک و صفحه پراید و تیبا والئو

برند سازنده والئو که یک برند فرانسوی است کیت کلاچ آن از کیفیت ساختار بسیار بالایی برخوردار است. این قطعه چند ویژگی منحصر به فرد دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کیت کلاچ والئو به دلیل باز طراحی فنرهای خورشیدی نسبت به سایر برندها از پدال نرم‌تری برخوردار است.
  •  مقاومت عملکردی خوبی دارد.
  •  هیچ‌گونه آسیبی به فلایویل و سایر قطعات خودرو وارد نمی‌کند.
  • کورس عملکردی پدال کوتاه‌تری دارد.
  •  جنس لنتی که در ساخت آن استفاده شده است، ضریب اصطکاک بالایی دارد.

کوتاه بودن کورس این مدل دیسک و صفحه سبب شده است که این مدل با استقبال بالایی به خصوص از سوی جوانان روبرو شود؛ همچنین توصیه می‌شود آن دسته از افرادی که به منظور راحتی از سیستم‌های کلاچ برقی استفاده می‌کنند نیز این مدل کیت کلاچ را مورد استفاده قرار دهند.

یکی از ویژگی‌های درجه یک محصولات والئو این است که این برند برای ساخت قطعات خود از فلزات سنگین و سرطان‌زا یا مواد شیمیایی که پس از گرم شدن بوی نامطبوعی را ایجاد می‌کنند استفاده نمی‌کند؛ همچنین این برند جنس مواد اولیه را به گونه‌ای انتخاب کرده است که در هنگام سایش کمترین گرد سیاه را ایجاد کنند؛ از این رو می‌توان برند والئو را بهترین برند دیسک و صفحه تیبا دانست.

همچنین بخوانید:  مغزی سوئیچ پراید | علت خرابی+تعمیر

دیسک و صفحه پراید و تیبا دایکین

دیسک و صفحه پراید و تیبا دایکین

کیت کلاچ دایکین توسط کمپانی اکسدی ژاپن طراحی شده است؛ به همین دلیل کیفیت محصولات ژاپنی را به دنبال دارد. این قطعه از طول عمر بالایی برخوردار است و در شتاب‌گیری‌های شدید عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. مهم‌ترین نقطه تفاوت این برند با سایر برندها در فنرهای موجود در صفحه کلاچ است، این فنرها که در طی عملیات حرارتی گوناگونی تولید شده‌اند، با قرار گرفتن در شرایط سخت کاری خاصیت خود را از دست نمی‌دهند. لازم به ذکر است که این فنرها از مقاومت حرارتی بسیار بالایی برخوردار هستند و در شرایط سخت کاری دچار ضعف یا لرزش نخواهند شد. برند دایکن تجربه درخشانی در تولید دیسک و صفحه کلاچ برای خودروهای مسابقه‌ای را در کارنامه خود دارد که همین تجربه سبب شده است که آن را به عنوان بهترین برند دیسک و صفحه پراید می‌شناسند.

دیسک و صفحه پراید و تیبا سیکو

 

برای خرید انواع لوازم یدکی خودروهای سایپا با بالاترین کیفیت و کم‌ترین هزینه، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان اتوپراید:

اتوپراید، خرید بهترین قطعات با پایین‌ترین قیمت بازار

 

دیسک و صفحه پراید و تیبا سیکو

کیت کلاچ سیکو در کشور کره و دقیقا متناسب با فیزیک و موتور گیربکس پراید و تیبا طراحی و تولید شده است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این نوع کیت کلاچ هیچ‌گونه ناهماهنگی با خودروهای پراید و تیبا ندارد و استفاده از آن کمترین آسیب ثانویه‌ای را روی سایر قطعات خودرو دارد. حتی در مواردی که راننده به گونه‌ای رانندگی کند که به خودرو آسیب وارد شود، این نوع کیت کلاچ با ایجاد لغزش مناسب از منتقل شدن تنش‌های تخریب‌کننده جلوگیری می‌کند.
در این برند بسته‌بندی دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ کاملا به صورت جداگانه است؛ از این رو حمل و نقل آن برای انبارداری و واردات به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است که این نوع دیسک و صفحه تا جایی برای پراید و تیبا مناسب است که با بسته‌بندی‌های کیت کلاچ برند سیکو استفاده شوند و با همان بسته‌بندی‌ها در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرند.

همچنین بخوانید:  حبابگیر بنزین چیست و در کجا قرار دارد؟

دیسک و صفحه پراید و تیبا گلد

<< مشاهده و خرید لوازم یدکی پراید در اتو پراید : کوئل زیمنس پراید 111  >>

 

دیسک و صفحه پراید و تیبا گلد

برند گلد که سابقه بالایی در تولید لند ترمز برای انواع خودرو دارد، اکنون با استفاده از تجربه پیشین خود به تولید کیت کلاچ می‌پردازد و آنها را روانه بازار می‌کند. این برند در طراحی لنت‌های موجود در کیت کلاچ از فلز مس به عنوان انتقال‌دهنده حرارت استفاده می‌کند؛ بدین صورت فرایند خنک‌سازی دیسک و صفحه را پس از کلاچ‌گیری‌های طولانی بهبود می‌دهد. البته لازم به ذکر است که محصولات این برند با توجه به سابقه نسبتاً کوتاه این برند نسبت به سایر برندها، هنوز سابقه مورد تاییدی در مورد طول عمر و کیفیت رانندگی با این مدل صفحه کلاچ موجود نیست.

دیسک و صفحه پراید و تیبا عظام

<< مشاهده و خرید لوازم یدکی تیبا در اتو پراید : فلایویل تیبا >>

دیسک و صفحه پراید و تیبا عظام

برند عظام با کمک برند پایا کلاچ و با استفاده از تکنولوژی‌های مورد استفاده در برند والئو، شروع به تولید کیت کلاچ داخلی کرد و اکنون محصولات تولیدی خود را با بسته‌بندی عظام در بازار توزيع می‌کند. محصولات این برند با توجه به کیفیت متوسط رو به بالا و همچنین قیمت منصفانه‌ای که دارند عده زیادی از افراد به خرید این مدل محصول روی آورده‌اند. محصولات تولیدی این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، اما در مقایسه با شرکت والئو، پدال کلاچ سفت‌تری را ایجاد می‌کنند. دیسک و صفحه پراید عظام در دو مدل معمولی و ارتقاء یافته در بازار موجود هستند؛ مدل ارتقاء یافته این محصول 6 فنره و پریدمیر است.

بهترین دیسک و صفحه پراید

در پایان باید گفت بر اساس استاندارد ها و نیاز شما بهترین دیسک و صفحه پراید و بهترین مارک دیسک و صفحه تیبا به شرح زیر است :

همچنین بخوانید:  از کجا بفهمیم پراید آب روغن قاطی کرده ؟

1) اگر می‌خواهید لوازم یدکی مورد استفاده در خودروی شما توسط شرکتی طراحی شده باشد که تجربه‌ای بسیار طولانی در تولید دیسک و صفحه دارد و با بازطراحی قطعه ، مشکلات کیت کلاچ های معمولی را برطرف کرده و در کنار کیفیت ویژگی‌هایی همچون نرمی کلاچ و عدم تولید بوی نامطبوع را داشته باشد و همچنین در شتاب گیری هیچ گونه‌لغزشی نداشته باشد به شما برند والئو را معرفی می‌کنیم.

2) اگر برای شما دید اقتصادی و حمایت از تولید ملی از اولویت بالایی برخوردار است کیت کلاچ عظام غافل نشوید.

3) اگر کیفیت ژاپن را طلب می‌کنید برند دایکن مطلوب شماست.

4) اگر استفاده از خودرو در وضعیت کاملا استاندارد و مورد تایید کارخانه‌ی تولید کننده برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است باید برند شرکتی و یا سیکو استفاده کنید.

از بین برندهای معرفی شده در بالا والئو بیشترین تفاوت را با دیگر برند‌ها از نظر سطح کیفی داشته و بهترین تکنولوژی روز دنیا را در طراحی این قطعه استفاده کرده و همچنان به دلیل سطح تبادلات و تجارت گسترده جهانی بالاترین قیمت موجود را در بین این برند ها ندارد و به گونه‌ای بهترین انتخاب از نظر صرفه اقتصادی در کنار کیفیت بسیار مطلوب است.

 

سخن پایانی

همانطور که مطرح شد برندهای ایرانی و خارجی متعددی وجود دارند که در حوزه تولید دیسک و پراید و تیبا فعالیت می‌کنند؛ حال این بستگی به شما دارد که با توجه به نیاز و انتظارات خود از این محصول برند مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای تهیه دیسک و صفحه پراید مورد نظر خود می‌توانید به راحتی از طریق وب‌سایت‌های فروشگاهی اقدام به خرید کنید. وب‌سایت  Autopride.ir یکی از معتبرترین وب‌سایت‌هایی است که در زمینه فروش انواع مدل‌های دیسک و صفحه پراید و تیبا فعالیت می‌کند. این وب‌سایت در تلاش است تا با حذف واسطه‌ها کمترین قیمت را برای این محصولات در نظر بگیرد و بدین صورت بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.


 برای مطالعه ی بیشتر : مهمترین نشانه های ترکیدن باتری ( پراید و تیبا )  | بهترین ترمز پراید و تیبا 

محصولات مرتبط : مجموعه سیم صندوق و درب باک پراید 111 .

 

 

Recent search terms:

  • بهترین مارک دیسک وصفحه ایرانی برا پراید

7 دیدگاه در “بهترین برند دیسک و صفحه پراید و تیبا ایرانی خارجی

  1. حیدر علیزاده گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم بهترین مارک دیسک و صفحه تیبا چیه؟

    1. manager.kh گفت:

      سلام دوست عزیز با توجه به استفادتون و قیمت برندا متفاوته، شما می‌تونید با مشورت با کارشناسانمون کسب اطلاعات کنید.
      تلفن : 33990212
      همراه : 09122441972

    2. مهدی گفت:

      برند والئو سبز

  2. iman گفت:

    سلام،خسته نباشید میخواستم بپرسم دیسک وصفحه جی آی اس پی برای پراید خوبه یا نه؟

    1. admin.autopride گفت:

      سلام دوست عزیز
      برند جی آی اس پی از برندهای معمولی بازاره. بهترین برند در بازار اول seco کره و بعد هم valeo هست

  3. سعژدخراسانیا گفت:

    قیمت ودستمزدتعویض صفحه کلاچ تیبا صندوقدار

    1. admin.autopride گفت:

      بین 700 تا 800 هزار تومن متغیر هست با توجه به برندش .برای اجرت هم هر تعمیرکار یه قیمتی میگیره دوست عزیز . باید پیش تعمیرکار برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *